• Algemene informatie voor senioren en recreanten

De STK (seniorenteschnische commissie) is verantwoordelijk voor teamindelingen vanaf de junioren. Zowel de breedte als de wedstrijdteams vallen onder verantwoording van de STK. Iedere team heeft een contactpersoon binnen de STK voor als er vragen zijn, staan op de teampagina's vermeld.

Alleen bij de junioren hebben we nog met leeftijden te maken die door de bond zijn vastgesteld daarna hebben we ruimte om spelers te laten spelen daar waar ze graag willen spelen.

De junioren trainen 2 keer in de week op dinsdag en donderdag avond en spelen competitie op zaterdag.

De midweek speelt op dinsdagavond competitie en gaat in de zaal op zaterdag competitie spelen. Het S3 team op het veld gaat in de zaal op zaterdag spelen als S4. Beide teams trainen op donderdag samen met de groep trainende leden.

De selectie speelt op zondag en traint 2 keer in de week op dinsdag en donderdag avond.

Daarnaast hebben we een groep recreanten die op donderdagavond een uurtje traint maar niet deelneemt aan een competitie. Dit is een team bestaande uit oud spelers en ouders van spelers, hierbij is plezier en beweging het belangrijkste onderdeel, je hoeft niet te kunnen korfballen om bij deze groep aan te sluiten.

De STK komen in principe iedere 1ste maandag van de maand bij elkaar. We hebben dan eerst een kort overleg met de JTK over bijvoorbeeld trainingen, publicaties etc. daarna bespreken we per werkgroep de voor hen specifieke zaken. Voor komend seizoen zijn wij wel op zoek naar nieuwe leden binnen deze groep. Mocht je interesse hebben dan horen we dat graag.

Los van de STK en JTK functioneert de groep competitie en wedstrijdsecretariaat zij verzorgen de zaaluren, planning accommodatie, alle administratieve zaken rondom wedstrijden en de contacten met de bond. Uiteraard voorzien de technische werkgroepen hen van de nodige input.

Ieder jaar wordt door KNKV jaarplanner gepubliceert je vind hier die voor seizoen 2014-2015