• Contributie

• Hier vindt u alles wat u wilt weten over de actuele contributiebedragen, per 1 juli 2022, die gelden bij NKV.

Tijdens de ALV 2023 is besloten om de contributie niet aan te passen. Daarom gelden de onderstaande bedragen ook voor seizoen 2023-2024.

Binnen de korfbalsport bestaan verschillende leeftijdscategorieën. Op basis van je leeftijd word je ingedeeld in een categorie en in een team. De contributie die je voor je lidmaatschap betaalt is dan ook afhankelijk van je leeftijd.

In onderstaande tabel kun je zien wat je aan contributie bent verschuldigd. We gaan daarbij uit van je leeftijd per 1 oktober van het lopende verenigingsjaar. Contributie ben je altijd verschuldigd voor een heel verenigingsjaar. Tussentijds opzeggen leidt niet tot een restitutie van contributie.

Leeftijdcategorie

Maandbedrag

Senioren (vanaf 19 jaar)

Euro 30,60

Junioren (15 - 18 jaar)

Euro 24,50

Aspiranten (12-15 jaar)

Euro 18,90

Pupillen (7-11 jaar)

Euro 17,30

KangoeroeKlup (4-6 jaar)

Euro   8,65

Recreanten

Euro 15,30

Ondersteunend

Euro   7,50

Indien je tijdens de zaalcompetitie vast wordt ingedeeld in een team ben je contributie verschuldigd als seniorenlid. Midweekleden spelen wedstrijden op dinsdagen, maar alleen tijdens de veldcompetitie. In de zaalcompetitie zijn ze trainend lid. Aangezien je als midweeklid wel een spelerskaart hebt (die geldt voor een heel seizoen) kun je tijdens de zaalcompetitie wel invallen in één van de overige seniorenteams. Tevens worden degene die niet spelen tijdens de veldcompetitie, maar wel tijdens de zaalcompetitie ingedeeld onder de midweekcategorie.

Indien je alleen deelneemt aan trainingen betaal je maar 50% van de contributie van je leeftijdscategorie.

Daarnaast kun je ook ondersteunend lid worden als je NKV wilt ondersteunen. Je doet dan niet mee aan de sportactiviteiten, maar kunt wel deelnemen aan alle overige nevenactiviteiten.

Bijzondere leden zijn mensen die een functie bij de vereniging hebben zonder dat ze actief lid zijn. Zij zijn dan ook geen contributie verschuldigd.

Ook van bijzondere en ondersteunende leden worden de gegevens in de ledenadministratie opgenomen.

Betalingen
    NKV vraagt je om een machtiging te geven voor de automatische afschrijving van je contributie van je bank- of girorekening. De contributie wordt dan 1 maal per kwartaal (3 maanden) automatisch van je rekening afgeschreven. Contibutieincasso geschiedt per kwartaal achteraf volgens bijgaand schema:

1e kwartaal (juli t/m september) : incasso in september

2e kwartaal (oktober t/m december): incasso in december

3e kwartaal (januari t/m maart) : incasso in maart

4e kwartaal (april t/m juni): incasso in juni

Een machtigingsformulier ontvang je bij aanvang van je lidmaatschap thuis, samen met de bevestiging dat je lid geworden bent van NKV.

Betalingen aan NKV doe je altijd per bank op het volgende rekeningnummer:

Rabobank Dommelstreek: NL91RABO0137490291 ten name van NKV, Nuenen

Voor meer informatie over de contributie of betalingen kun je terecht bij de penningmeester van de vereniging.

Wij proberen de contributie betaalbaar te houden. Wij kunnen ons voorstellen dat dit toch niet voor iedereen mogelijk is. Mocht je kind graag willen korfballen, maar is dit financieel een probleem, weet dan dat het jeugdfonds sport en clutuur bestaat. Kijk voor meer info op de website van actief Nuenen.

Lid worden?

Inschrijven als ( aspirant) lid kan via deze link.

Opzeggen of aanpassen van je lidmaatschap?

Opzeggen, beeindigen of aanpassen van je lidmaatschap doe je via de ledenadministratie. Deze kun je bereiken via deze link.

Wil je weten wanneer je precies op moet zeggen, kijk dan in het reglement wat je kunt vinden via deze link.